snöstorm

Jag har blivit förkyld, igen. Så det blir ingen match för mig. BAJS! Jag är alltid förkyld. Va ju de för någon veca sen oxå. Och nu har den kommit tillbaka. Nej usch vad jag ogillar förkyldningar!

Nu på morgonen har jag, mamma och Julia varit i ishallen från 9-11. Kallt va de! Men de va nån jul avslutning så jag följde med och kollade. Då sa mamma också att hon tyckte jag skulle hoppa över matchen eftersom jag har sån hosta och är snuvig. Sen snöar det ju så mycket. De är ju typ snöstorm! Men när vi kom hem från ishallen så gick jag ut och var ute med Micke och Gottfrid som redan hade varit ute ett tag innan jag gick ut. Jag gjorde inte så mycket ute. Tog lite kort på Gottfrid som lekte i snön. De kommer kanske ut på bloggen senare.

Tänkte fixa en ny header till mammas blogg oxå. En mer "vinter-header". Vi får se hur de blir med den saken.
Snart är maten klar, så ska väl snart gå och äta. Vet inte vad de blir, men hoppas på något gott!

En och en halv dag kvar i skolan, sen är det lov! Skööönt!
Längtar ganska mycket till julen. Då får man träffa släkt och familj och ha de trevligt! Och man får inte glömma julklapparna! Och maten! Nej, nu ska jag sluta skriva om onödiga saker. Ni får ha en superhärlig söndag!

Tjossan!




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0