Shoppingdag med Olivia!

Kom hem från Falun för typ en halv timme sen. Jag är helt slut. Men de va en av de roligaste dagarna på länge faktiskt! Jag och Olivia irrade runt i Falun och letade affärer. Men vi hittade alla vi ville gå in på. Jag köpte ganska mycket, eller det är mycket för att vara jag och för en dag. Vi va där från 10-14.30 ungefär. Jag köpte ett par leggins, en t-shirt, en långärmad typ topp, tre par trosor, örhängen, en top och en ring. Oj, gud vad mycket. Haha, aja, jag har inte shoppat slut på alla mina pengar. Köpte de mesta på rea och hade presentkort på H&M och GinaTricot. Jag har över hälften kvar.

Jag kanske lägger upp bild på de jag köpte lite senare. Nu ska jag ta mig någonting och äta och sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Är så trött så jag orkar inte göra så mycket.



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0