Kul träning... verkligen!

Det första man gör på uppvärmningen är att ramla och slå i vaden så man har bajs ont hela träningen!!! Är jag inte sjuk så har jag ont, har jag inte ont så går det dåligt. Vad är dehär? Jag vill alltid ha turen på min sida!!!! Menmen, bara å vila och hoppas det blir bättre!

Imorgon åker jag, Julia och Gottfrid till Faster och kusiner med familj vid nio. Vi åker Flexbuss!! Jag har alltid velat åka en sån och nu får jag göra de! :D Står 09.15 och väntar utanför dörren! HÄRLIGT!!!
Vi får se om jag kan åka pulka eller hur jag kan imorgon. Vi får se men jag tror jag hoppar över de. Vill inte att det ska bli värre, menmen, de visar sig.

Nu ska jag sätta in headern så håll utkik och kommentera hur det blev! :D

Gott nytt år mina fina läsare!



Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0