Chill dag!

Har faktiskt ingen aning om vad jag ska göra idag. De enda jag vet är att jag ska träna för första gången på över en vecka! Gud, det känns som jag har missat jätte mycket!! Men man rår ju inte för att man blir sjuk. Men såhär nära SM och allt, aja, jag får helt enkelt bara köra på och försöka hänga med om de är något nytt.

Igår var jag med Amanda. Vi gjorde inte så mycket speciellt. Vi va här och hemma hos henne, sen tog vi oss en tur ner till kupolen för hon skulle byta en tröja, jag köpte inget, eftersom jag drar mig till Falun med Olivia imorgon! Jag har pengar, jag ska shoppa, inte köpa upp allt men nånting ska jag försöka hitta.

Jag ska oxå försöka fixa en roligare header, den är så tråkig nu. Men först ska jag göra mig klar för idag och måla naglarna osv..
Vi hörs när vi hörs!




Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0