Allt Händer På Bloggen!

Ja, nu händer de mycket på bloggen, därför det ser ut som den gör men jag tänkte lägga in ännu ett bloggtips, för er som inte redan har sett de.
det är Cornelias blogg. Jag tycker fortfarande om hennes blogg och jag älskar hennes bilder.
Jag tycker själv att det är jätte roligt att fotografera. När jag tänker på vilken linje jag ska gå på i gymnasiet tänker jag att jag ska gå på media. Trots att jag bara går i sjuan tänker jag på de. Och hennes bilder gör mig bara ännu sugnare på att fotografera. Jag har ingen egen systemkamera, bara en digitalkamera som det inte blir så jätte bra bilder på. Men min mamma har en systemkamera som jag brukar låna ibland. Önskar mig en egen men försöker oxå spara ihop till att köpa en.

Gå in på bloggen och kolla på alla bilder så ser ni vad jag menar med att hon är superduktig! :)
Klica här för att komma till bloggen.


Postat av: Anonym

Gå inte media. Seriöst, du får inte gå media. Gå hellre ett vettigt program där du kan välja till foto a+b som kurs. Men gå absolut inte media. Sämre får man leta efter.

2010-12-29 @ 22:18:52

Namn:


E-postadress: (bara jag som ser)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0